Steg fem - Visum

Att söka visum till USA är inte det enklaste ska jag säga, många steg och siffror överallt! Men nu är jag en bit på vägen i alla fall. Hörde att det kunde vara svårt att få tid och att vissa inte fått en tid förrän i januari, och det skulle ju inte funkat för mig. Jag fick i alla fall tag i en tid i November. Så på tisdag ska jag åka till Stockholm för ett besök på amerikanska ambassaden. Många papper som ska med så hoppas jag får med mig allt. Sen tror jag det inte är så himla mycket mer kvar innan att göra innan jag får sätta mig på planet mer än att vänta.

Kommentarer
Postat av: Sofia - ZOFIAS.se

Faan vad fort tiden går...... :(

2011-11-28 @ 22:41:24
URL: http://sofiaenarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0