Friday

Snart slår klockan över till lördag men än är det fredag. Idag har jag jobbat från 13-17 som sagt men innan det gick jag och Cecilia ner till downtown San Carlos för att besöka CVS och Starbucks för lite kaffefrukost. Så vi börjde dagen med en bra promenad ner för berget och upp igen, bra med tanke på allt svenskt godis jag fått hitskickat efter min födelsedag (mums!) När jag slutat vid fem gick vi ner och tog tåget till Hillsdale där det blev lite mer shopping (ooops, måste sluta, jag vet...) och för att äta god middag på The Cheesecake Factory som är ett säkert kort all time. Nu är vi hemma hos mig igen och imorgon bitti åker vi in till SF. Det blir 3 heldagar där inne och vi har massor att göra. Kameran följer givetvis med så jag LOVAR (!!!)  bilder till er, kanske inte under helgen, men i alla fall efter. Nu ska jag sova, här är två bilder från när vi var ute och gick igår förmiddags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0