Helgen som passerat

Hej allihopa, sorry för dålig update, för lat helt enkelt. Har spenderat den sista tiden med vänner och min värdfamilj. I fredags kom Malin hem till mig och vi åt god sushimiddag i San Carlos downtown för att sedan bara chilla hemma hos mig. I lördags mötte vi upp Frida (En ny au pair som jag har gemensamma vänner/bekanta med sedan innan, världen är liten :)) och åt stor och god frulle på bästa Stacks. Sedan blev det shopping på Stanford shoppingcenter, världsbäst! När Malin och Frida skulle jobba åkte jag ner till Los Gatos för att hänga med Elin och Amalie tills söndagen. Hade mysig svensk julmiddag med Elin, Amalie och Malin under söndagen men lite godsaker från IKEA och så. Skön helg i alla fall, en utav mina sista tyvärr. Bland dem som jag umgås med här är jag den första som lämnar 2013, redan den 5:e lämnar jag nog min värdfamilj. Har längtat väldigt mycket efter att få komma hem, speciellt nu runt julen. Men desto kortare tid jag har kvar desto mer vill jag vara kvar. Även fast jag känner mig väldigt klar med au pairandet så kommer jag sakna allt så mycket. Här kommer lite bilder från systemkameran(!!!) från helgen, duktigt som jag var och tog med den.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0