Mt. Shasta

Minusgrader och snö har jag inte fått mycket av det senaste året, men lika bra att vänja sig då det snart är Sverigedags. Är som sagt uppe i Mount Shasta nu, i en stuga som familjen hyr här. Bor själv på övervåningen och har det största rummet med eget badrum och WiFi, så ska väl inte klaga direkt. Men saknar redan bayarea och min kompisar där, men det är väl bara att vänja sig vid det också då jag snart lämnar det livet för gott. Klart man kan åka tillbaka, men kommer ju inte alls vara på samma sätt igen. Har nu bara en dryg vecka kvar att jobba, sedan är det ett par dagar i San Francisco före Hawaii och NY. 
 
Här uppe har det snöat massor idag och vi var ute hela förmiddagen och byggde snögrottor. Jobbar inte jättemycket här uppe, äter take a way varje dag och barnen får kolla mer film än vanligt då det är lov. S säger att hon vill att jag ska stanna i 4 år, då blir man lite småledsen över att faktiskt behöva lämna. 
 
Här är några bilder från idag och igår i ett snöit Mt. Shasta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0