tjugo dagar

Tjugo dagar kvar tills min sista dag som au pair. Idag är en sådan dag det känns sjukt bra att jag snart ska hem, får se hur jag känner om tre veckor. Men ska ju resa innan jag ska hem vilket såklart ska bli roligt, har varit relativt duktig på att spara pengar också så förhoppningsvis kan jag leva lite det sista. Den senaste tiden har jag väl egentligen inte gjort någonting, mest hängt med vänner, gått runt i massvis av affärer utan att shoppa något och besökt svensk julmarknad i SF. Börjat planera min packning lite smått också, tror ändå det ska gå bra och förhoppningsvis kan jag skicka hem en del saker så jag slipper släpa runt allt. Har även sedan sist varit sjukt dålig på ta med min systemkamera så inga bilder idag heller. Har några från Instagram som jag slänger upp även här. Just det ja, bakade pepparkakor igår, blev kanske inte som hemma då de inte har samma sirap som vi har hemma, men ändå helt okej. Besökte också en gata här i San Carlos häromdagen som alla som bor på julpyntar något extremt med ljus och grejer, helt galet som ni kanske kan se. Har även haft både 50 och 40 dagar var tills jag är hemma, nu är det bara 39, hur skönt som helst! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lite mer julbilder på juldekorerade hus tack :)

2012-12-19 @ 21:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0