240212

Igår jobbade jag hela eftermiddagen till sen kväll så var inte mycket annat då. Men innan jobbet kom Malin hit en sväng och vi tog dubbelfika i downtown San Carlos, trevligt! Nu ska snart Emy hämta upp mig så ska vi hämta Emelie och åka till Barten där vi möter upp Malin. Sen väl inne i SF möter vi även upp Elin som redan åkt in (morgonpigg?) så ska vi gå runt och se lite olika delar av staden man kanske inte annars går till. Så får vi se hur kvällen slutar, jag är ledig imorgon så borde hitta på något :)
Lite bilder från igår, Mochafrappe - Jag - Malin - Cupcakefika

Kommentarer
Postat av: emma

Åhhh vart kommer clutchen ifrån? super fin!!

2012-02-25 @ 20:05:05
Postat av: johanna

hej :D har kollat din blogg ett tag nu och tycker om den mycket! :D ska själv åka som aupair om ca 6 månader (eller tidigare) är skit peppad :D Hoppas med någonstans nära SF!! :D



tänkte bara om du har några planer för din resemånad än? eller ska du förlänga ditt år? :D

2012-02-25 @ 20:24:52
URL: http://seriesmaniac.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej igen! Dum fråga kanske, men när du skriver att du jobbat syftar du då på att passa barnen eller har du ytterligare ett jobb? :)

2012-03-01 @ 21:22:04
URL: http://jahannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0