50 dagar i USA

Nu är det 50 dagar sedan jag åkte från Sverige och kom till USA. Känns som det var mer längesedan jag var hemma men samtidigt går tiden sjukt fort här borta. Dagarna flyter på, går extra lätt att jobba de dagarna det är sol och varmt, vilket det kommer bli mer och mer, man blir bortskämd med solsken här borta. Det var mest det jag ville säga.
Bjuder på en bild på mig och min snygga vän Cecilia som nu är au pair i New York! Bilden är från min avskedsmiddag, så för drygt 50 dagar sedan.



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Saknar dig!!

2012-03-01 @ 03:32:29
URL: http://ceciliajacobson.devote.se
Postat av: Mamma

Vilket fint kort på er två ♥

2012-03-01 @ 15:34:37
Postat av: Anonym

Tänk vad tiden går fort! Ha det gott Matilda!

2012-03-01 @ 16:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0