Bakat del 2

Efter del 1 kommer del 2, make sense? Och välkommen till alla nya läsare idag! Hoppas verkligen att många av er väljer att stanna och följa mitt liv här i California.
Gjorde ju som sagt grunden till Semlor igår och idag gjorde jag klart dem och bjöd min kära Emy på semlefrukost. De blev faktiskt helt okej för att vara första gången jag gjorde några, okej några skönhetsfel och kanske lite för kompakta. Men ändå goda! Min värdfamilj gillade dem också och kanelbullarna är så gott som slut nu, bra betyg va?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ser juh bra ut! ;) kom på en ganska kul sak häromdan, jag undrar om Läkerol finns att köpa i USA? Troligtsvis så gör det väll inte det men man vet ju aldrig! :)

2012-02-17 @ 13:39:21
URL: http://www.thepoint.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0