Golden co-oast

Idag kändes det verkligen att man var i Cali, strålande sol och dryga 20°C i Februari. Blev lite för varmt att gå i så gott som helt svarta kläder, haha. Min värdmamma körde mig till Hillsdale förut där jag mötte upp Emy, en svensk tjej som flyttade till ganska nära mig i fredags. Vi fikade, gick i affärer och åt lunch på The Cheesecake Factory, gott! Blev ingen shopping för mig, tro det eller ej. Nu blir det att äta middag med familjen här, känns som om det enda jag gör är att äta, haha. Men ska som sagt inte gå upp i vikt ;)
Supergod Frappo - Emy i värmen - MASSOR med mat på TCCF... - ... Så det fick bli en doggybag med mat med sig hem.

Kommentarer
Postat av: emy

haha red face i solen!!

2012-02-06 @ 04:23:14
URL: http://emyericsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! jag har en liten fråga, är det svårt att bli au pair? eller asså jag menar, liksom är det lätt att bli nekad och vad är det man kräver för att kunna bli det? och en till, finns det många familjer att välja mellan eller känner man sig "tvingad" när man ska välja ut vilken familj man ska ta :) hehe hoppas du förstår vad jag menar! kram

2012-02-06 @ 14:12:08
URL: http://mmlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0