Hårprodukter

Jag har aldrig varit speciellt snäll mot mitt hår, borstat det väldigt brutalt och använt massor med uttorkande produkter som silkondroppar och andra för stunden mjukgörande produkter. Men min kära vän Cecilia har hjälpt mig på bättre banor med det där. Nu har jag köpt massor (ja 3...) med produkter som ska vara bra för mitt hår, silikonfria produkter och utan massa ämnen som ska vara dåligt i längden. Om det funkar vet jag inte, men ska ge det en chans med dyra produkter och utan fön. Platta håret har jag aldrig direkt gjort och har inte ens en plattång nu. Ska utesluta spray och som sagt, låta håret lufttorka. På Cecilias blogg kan ni läsa massa mer om det här, hon har kollen, jag gör som hon säger ;) Hon åker föresten också som au pair snart, utanför NYC, kolla in det om ni inte redan gjort det!
Shampoo och Balsam från Matrix serien hydra thérapie - Hairbutter från The Body Shop's Rainforest serie. Har redan använd alla produkterna (Olika tillfällen) Och jag vet inte om det är inbillning men håret känns redan mjukare. Luktar gott gör det också :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bästa!!!!

2012-02-05 @ 23:53:28
URL: http://ceciliajacobson.devote.se
Postat av: Sannah

Kanske man borde testa då, hehe, tar så lång tid att lufttorka håret bara! :P

2012-02-07 @ 20:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0