Santa Cruz

Igår morse frågade Emy om vi ville hänga med till Santa Cruz med henne och en tjej som heter Emma över dagen. Emelie skulle jobba men jag och Elin var på. Så Emy kom och hämtade upp oss hos Emelie och vi tog en liten omväg för att åka Highway 1 ner till Santa Cruz för lite finare väg längs med vattnet. När vi kom fram och äntligen fått oss en parkering köpte vi oss var sitt åkpass. I Santa Cruz förutom en vacker lång strand och fint hav så har de som ett nöjesfält med karuseller och bergochdalbanor så vi köpte oss varsitt åkpass och åkte tills jag mådde lite för illa så jag fick ta en paus. Vi åt även äckliga glassar och sliskiga burgare, yum!  Men det var en mysig dag trots att jag var trött och kände mig sjuk framåt kvällen. Skulle egentligen åkt till Emelie och kollat på Oscarsgalan men kände mig inte riktigt pigg så jag fick tyvärr stanna hemma. 
Emy i bilen - Highway 1 - Elin - Emy & Emma - Sletet Jag - Elin's skor uppe i luften - Santa Cruz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad många fräknar du fått :)

2012-02-28 @ 11:20:32
Postat av: Pernilla

Ser sjukt härligt ut! Saknar min tid i USA som fan. Känns helt overkligt att det i maj är fem år sen jag kom hem. Galet!



Njut av tiden för den försvinner innan du hunnit blinka ;)

2012-02-28 @ 12:40:51
Postat av: mary

Fina bilder, hur är det att bo utomlands? :)

2012-02-28 @ 13:41:52
URL: http://maryphoto.blogg.se/
Postat av: matilda pettersson

snyggtjejen! :D

2012-03-02 @ 21:02:11
URL: http://rocknrollblaogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0