Sommardagar, eller är det vinter..?

Solen strålar och det är dryga 20°C ute och klockan är inte ens 10am ännu, hur skönt? Blev inget bloggande igår, men kan beskriva min dag lite kort nu. Vi åkte vid 7.30am från Mt. Shasta och efter en lång bilresa och några stopp var vi framme i varma(!!!) San Carlos igen. Jag jobbade i några timmar sen tog jag mig en promenad ner till Emelie och vi åkte och hämtade en ny au pair, Malin, i Los Altos och åkte till en Kinarestaurang. Ja, som Emelie säger man äter verkligen upp sina pengar här. Men one life? eller vad säger vi?
Jag har varit hela morgonen och ska nog ut och sola lite en stund nu med en smoothie i handen och njuta innan det blir jobb 11am-6pm.
San Francisco och Bay Bridge överst - Jag på väg till Emelie igår underst.

Kommentarer
Postat av: Carina Bengtsson

20 grader låter helt underbart Matilda! Njut i solen och ha det så gott!! Kram Carina

2012-02-23 @ 19:45:22
Postat av: Cordelia

Hej!! Jag heter Cordelia och den 5 mars åker jag till San Francisco som au pair i ett år!! jag är superpirrig så är superkul att läsa din blogg, det verkar verkligen vara helt fantastiskt därborta och längtar SÅ tills att åka! :)

2012-02-24 @ 01:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0