Tidskrävande och onödigt gott!

Efter jobbet idag kom Hannah och hämtade upp mig och vi bar oss iväg i mörktet för att försöka hitta hem till Emy utanför San Mateo. Lättare sagt än gjort skulle jag kunna säga, men fram kom vi tillslut. Vi åkte till Safeway och köpte massor med gott som vi kunde laga en god middag utan plus två Ben & Jerry's som råkade slinka med ner. Vi lagade potatis och massor med rotfrukter i ugnen, super gott blev det tillslut (Kan underlätta att ha ugnen på rätt funktion av alla tusen som finns...) Blev allmänt tjöt om bla hästar, plugg och roliga youtube-klipp in i mellan allt glassätande, trevligt var det!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad mysigt det ser uuut :) Och den där mint chocolate chunk MÅSTE jag smaka när jag kommer, den finns inte i sverige tror jag? ;)

2012-02-11 @ 11:38:59
URL: http://malininamerica.blogg.se/
Postat av: emma

Hej! Jag har bara en fråga om au pair. Jag är 17 och går ut trean i somar. Men jag fyller år i oktober, så jag går när jag forfarande är 17. Men kan jag ansöka 6 månader innan, och under dem sex månaderna fyller jag 18? för jag vet att man måste vara 18 och ansöka 6 månader innan. Så jag bara undrar jag om kan det? Hoppas du förstår. Alltså kan jag ansöka i april, för det är 6 månader innan oktober, och jag fyller första 1 oktober. Hoppas du kan svara tillbaks.

2012-02-11 @ 12:32:42
URL: http://drippinswag.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Nyfiken, vad kostar en BJ's där?

2012-02-16 @ 15:55:37
URL: http://lollsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0