Valentine's Day part 2

Inte en så speciellt händelserik dag idag, hade väl hellre sätt att det regnade, sånt humör var ja på. Men nej nej, nu skiner solen efter en några dagar med maaassa regn. Jag fick säga åt mig själv att skärpa mig, så på med träningskläderna och ut och gå, eller varför inte springa när vi ändå är igång. Yes, så blev det, tro det eller ej. Men jag sprang faktiskt en sväng, succé! Mötte även upp Hannah i San Carlos och fick köpt Valetine's kort och godis till min värdfamilj. Har för övrigt haft sjukt ont i mitt huvud idag, tror jag håller på att bli sjuk, känner mig helt matt nu. Tagit tabletter, druckit massor med vatten och ätit och inget verkar funka så ska testa att sova nu och hoppas att det är bättre imorgon. Hoppas alla hade en jättebra Alla ♥-ans dag. Nu tackar jag för mig, Later!

Kommentarer
Postat av: Sannah

Åh! Mys och fin tjej! Glad alla hjärtans dag i efteskott ;) <3

2012-02-16 @ 18:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0