100312

Var i San Jose i går och åt med ett gäng Svenska tjejer, var jättegod mat och trevligt sällskap! Gick som sagt ner till Emelie och vi åkte och hämtade upp en tjej som heter Therese i Sunnyvale innan vi bara av mot San Jose där vi hämtade upp en tjej som heter Johanna som varit här i en vecka och fyllde faktiskt 21 igår! Stort i USA ändå, Grattis igen :) Vi mötte upp Malin vid en Italiensk restaurang som hette Buca di Beppo. Man fick beställa in olika rätter som man delade på, vi beställde in en pasta en pizza och en sallad, var riktigt gott till väldigt bra pris. Var helt proppmätt när vi åkte därifrån några timmar senare. Idag ska jag jobba senare så är en riktigt trög dag idag, håller på och tvättar så håller mig sysselsatt. Imorgon ska jag in till SF och träffa Clara, ska bli riktigt kul att träffa henne igen, var längesedan nu. Vi ska smida lite planer för våren tänkte vi, kommer bli så bra :D
Johanna & Emelie - Jag, Malin & Therese (bilderna har jag snott från Malin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0