310312

Har inte hänt så mycket sen sist, vardagarna är rätt så mycket samma hela tiden. Har varit ute på promenader när det inte regnar och jag har testat mitt proteinpulver, helt klart godkänt om man ser till smaken åtminstone. Jag har jobbat både eftermiddag igår och morgonen idag. Efter jobbet igår vid sju gick jag ner till Emelie där Hannah, Therese och Carro redan var. Vi åkte till San Carlos Downtown och åt middag på en mysig sportbar, eller jag och Emelie delade på en Ceasarsallad så kanske inte mycket till middag? Men gott var det i alla fall :) Nu ska jag jobba i några timmar till sen ska jag med Hannah och Carro till IKEA och äta köttbullar, känns som en standard med lunch på IKEA nu? Det var väl egentligen allt jag har att säga, mest att jag lever. Ikväll kommer Elin hit också, vi ska in till SF imorgon och shoppa, så förbered er på något stort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej men jag vore väldigt glad fall du vill dela med dig av var den här supersnygga outfiten har för inköpsställen, speciellt skorna. I'm in love!

säkert köpta i staterna men då kanske ja får leta när ja åker dit:) tacksam för ett svar på det :)

2012-04-06 @ 18:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0