040312

Vaknade nyss upp utan klocka av att man hör barnen springa på övervåningen, både på gott och ont. Ska iväg om drygt en timme för att åka upp till lite ständer längst Highway 1. Solen skiner redan starkt ute så tror detta kommer bli en toppen dag, man kan inte annat än älska sin lediga dagar här i Cali. Igår shoppade jag ju som sagt litegranna, här får ni se i alla fall en del av de saker jag köpte.

Tröja ifrån Tommy Hilfiger - Jacka från Ralph Lauren - Vit klassiskt skjorta från Ralph Lauren.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Matilda! Jätte bra blogg och super fina foton!

Har lite frågor som jag hoppas att du kan svara på.

Om jag har förstått rätt så åker du med STS au pair. Är det en organisation du rekommenderar? Varför valde du just dem? Kollade du på några andra organisationer innan du valde? Vilka isåfall? Har STS au pair några nackdelar med sig eller kan man lita på dem fullt ut?

Jag har lite beslut ångest om vilken organisation man ska välja.. Hoppas du kan svara! Kram :-)

2012-03-04 @ 18:18:16
Postat av: Lollo

Hej :) Jag är lite nyfiken på vad du använder för program för att redigera bilder?



Kram

Lollo

2012-03-04 @ 19:36:12
URL: http://wordsoflollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0