Förkylningstider

De timmarna ja inte jobbat idag har jag sovit, min kropp har vikt sig för ytterligare en förkylning och jag är konstant trött samtidigt som mina ögon och näsa rinner. Ja, då vet ni det, därför ja inte uppdaterat, känner mig helkass, tror ja haft feber idag med. Idag har S fyllt 7 på riktigt, jag hade köpt en slags klippbok med enhörningar och älvor. Slutade precis jobba och min värdmamma gav mig förkylningstabletter som kommer göra mig trött (ännu mer?) så jag fick även sova ut imorgon bitti istället för att gå upp 6 som jag brukar, kan nog göra min förkylning gott. Så nu vet ni att jag lever, ni får kanske se min shopping från i söndags imorgon. Hoppas ni mår bättre än jag, later!

Kommentarer
Postat av: Carl

jag har exakt samma grej syster, när kommer mitt paket?

2012-03-21 @ 09:50:43
Postat av: Hasse

krya på dig masse!

2012-03-21 @ 16:49:17
Postat av: Anonym

Krya på dig Matilda! Vilka fina kläder du har köpt.

Kram

2012-03-21 @ 19:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0