Friends with kids

Dagarna fortsätter rulla på, 75 dagar har jag varit i USA nu, galet? Igår med brist på annat åkte jag och Hannah och såg bio igen. Helst ville vi sett The Hunger Games, men det var såklart slutsålt och eftersom det inte finns något förbokningsystem här så köade folk utanför biosalongerna för att få bästa möjliga plats. Vi gjorde då ett omval och valde Friends with kids som faktiskt var bättre än jag föväntat mig, hade väl iofs inga förväntningar alls när vi valde den, men det var helt klart bra. Idag börjar jag jobba vid två, så nu ska jag iväg med Emelie till IKEA och Stanford shoppingmal en snabbis, imorgon blir det troligtvis en sväng till SF. Regnet är dock tillbaka (efter en-två dagars uppehåll?) och det ska regna hela helgen och antagligen nästa vecka också. Men nu närmar det sig april och då blir det lite varmare breddgrader för min del i en vecka :)

Kommentarer
Postat av: Henrik Stigell

Titta på hungry games när du får tid över, den är bra!

2012-03-27 @ 10:25:40
URL: http://www.henrikstigell.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0