Gilroy shopping

Eftersom jag varit sjuk och fortfarande är har ja inte orkat fixa med så mycket. Sov i nästan 12 timmar i natt, min näsa och torra mun dödar mig. Men nu har jag fixat så ni kan få se min shopping från i Söndags, köpte även en tjocktröja och en skjorta till min ena bror som ja skickade hem i måndags. Till mig själv blev det vita jeansshorts från Levi's, Ljusblå Oxfordskjorta från Ralph Lauren, Gröna Shorts från Calvin Klein, Tshirt från Levi's och Kabelstickad tröja från Ralph Lauren, jag är helnöjd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen!! Jag är mitt i min första match nu och vill fråga dignågra saker, hoppas du kan svara.. Jag skypade en kortis med familjen idag och de verkar mycket härliga (har ju läst deras profil innan också), ha bra livsstil och det känns som jag skulle trivas där. Men jag blir så tveksam, det är ju min första match och man har inget att jämföra med, sedan så har jag fått uppfattningen att de flesta inte tar den första matchen (eller de jag sett på bloggar och även aupairen hos den här familjen).. om det nu spelar så stor roll, men ändå!

Dessutom har jag hela tiden t'nkt att jag vill komma till öst- eller västkusten vid ngn större stad. Nu är detta i colorado och det verkar vara mycket snö där (just det jag vill komma ifrån!!!). Hur skulle du se på saken? Vad tänkte du på? Om det hade varit i San fransisco eller washington (eller liknande) hade jag tackat ja direkt, hehe ;)

2012-03-22 @ 17:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0