Gym, nytt körkort och 2 månader

Händer mycket i rubriken känner jag. För att sammanfatta de senste dagarna ska skriva lite nu här på bloggen tänkte jag. Igår jobbade jag en helt vanlig dag, inte så intressant. Efter jobbet kom Emy och hämtade upp mig och vi åkte till hennes gym och körde lite kvällsträning, kan ju säga att man möter en hel drös konstiga människor där! Efter gymmandet köpte vi oss varsin smoothie som vi drack på vägen hem. Idag var ja dönervös imorse, hade bokat tid för både skrivning och uppkörning idag! Som tur var gick allt bra och jag har nu tagit mitt California körkort, yey! Idag är det också 2 månader sedan jag åkte från Sverige, oj vad tiden rullar på nu, snart är det sommar och Egypten. Men först lite andra äventyr, bland annat med min värdfamilj i början på april, men det får ni vänta med att höra tills dess, jag längtar är allt jag säger ;)
Nu ikväll ska jag iväg och äta med Emelie och några andra tjejer i San Jose. Har faktikst aldrig varit där, något nytt. Så nu tackar jag för mig och ska snart dra mig iväg till Emelie.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grattis <3

2012-03-10 @ 06:37:20
URL: http://ceciliajacobson.devote.se
Postat av: Malin

Grattis till korkortet! :) Snygg troja!!

2012-03-10 @ 12:10:49
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste man ta ett nytt körkort när man är aupair?

2012-03-10 @ 16:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0