IHOP

Igår jobbade jag bara morgonen så var ledig så gott som hela dagen. Det dumma med att vara ledig en onsdag är ju att ingen annan är ledig. Men igår fick Emy sluta helt vid tre så vi åkte till Stanford Shoppingmal där jag faktiskt inte köpte en endaste sak, score? Var mer moraliskt stöd och påverkade Emy så hon spenderade sina pengar, snällt? Sen blev det middag på IHOP som är en amerkansk pannkakskedja, första gången och det var helt okej, billigare än en vanlig diner tror jag. Vi var på target också, en stooor affär där man kan köpa allt, köpte proteinpulver så nu ska ja träna hårt!
Kanske inte ser asgott ut, men detta är nyttiga pannkakor. Frön, blåbär och grejer var det och en äggröra till, gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag började läsa din blogg här i veckan och kom då på att jag nog också ska bli au pair i USA efter studenten, det är dock ett tag kvar. Men jag undrar, hur mycket är 200 dollar i svenska kronor? vad gör man som au pair? Får du bara gå och ta mat i köket precis som du vill eller äter du alla måltider med familjen och äter det som dom lagar? När du följer med på deras resor, betalar du det själv då eller betalar familjen?

2012-03-29 @ 18:55:49
Postat av: Malin

Alskar Target!

2012-03-31 @ 01:23:16
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0