Leverans

Tänkte egentligen mest bara säga att jag lever och allt är toppen här borta. Igår var jag ute på en lång promenad och jobbade kvällen, fick även ett paket med lösgodis och annat smått och gott, tack! Idag har jag och Emy varit på en GRYM outlet utanför San José. Spenderade lite för mycket pengar och har egentligen inga planer på att sluta shoppa även fast jag kanske borde? Imorgon  ska jag upp till Napa Valley med några tjejer, så blir tidig uppgång. Ska vara toppen väder imorgon också och 25°C så blir nog superbra. Jag slänger nog upp ett inlägg imorgon bitti på kläderna jag köpte idag så ni har något att titta på också, vet att det är supertråkigt med bildtomma inlägg, men bättre än inget?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad gott med lösgodis. Det skickade alltid mamma till mig när jag jobbade på Irland :)

2012-03-04 @ 07:54:28
URL: http://mandisochjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul att du har det så bra. Hoppas ni får en riktigt trevlig dag i Napa vally

Kram/Carina

2012-03-04 @ 10:11:12
Postat av: Malin

Ah vad lyxigt med sa varmt! Jag trodde vi hade det bra har med vara 8 plusgrader! ;)

2012-03-04 @ 11:03:14
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej! Jättebra blogg, hade tänkt att fråga en sak. Som Au Pair tjänar man väl ungefär 195$ i veckan, men behöver man betala skatt eller något liknande?

2012-03-04 @ 15:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0