Lite shopping

Det regnar massor idag, rätt skönt tycker jag. Men ska bli jättefint väder till helgen och det ska bli skönt att vara ledig lite :) På lördag ska jag och Emy till Gilroy och på Söndag ska jag antagligen åka över till andra sidan Golden Gate bron med Emelie och några fler på söndag. Men med tanke på att det regnade så var det skönt väder för att shoppa lite. Köpte mest saker som jag ska skicka hem men köpte mig även ett linne. Shortsen köpte jag i SF i lördags.
Lite tråkigt att handla på Zara och H&M kanske, men vad ska man göra? haha

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha kanner igen mig! Blir mycket H&M aven har!

2012-03-02 @ 10:14:54
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Kia

Hej Matilda! Härlig blogg du har =) Jag är själv så himla sugen på att åka iväg och har bestämt mig för att åka som au pair till USA. Grejen är den att jag inte vet vilken agentur jag ska vända mig till. Har tänkt STS eller Cultural care, men har tyvärr hört rätt mycket dåligt om CC. Har sån jäkla beslutsångest :P och vill bara bestämma och börja planera allt nu. Så vill bara höra hur du som åkt med STS tycker att dom var och om dom liksom fanns där för dig, att du har en kontaktperson och så? Hittade ingen mail till dig så du får jättegärna svara på min blogg om du vill! Ha det gött =) Kram

2012-03-02 @ 14:13:54
URL: http://kiaweister.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej Matilda! Tack för en jättebra och väldigt inspirerande blogg. Jag överväger extremt mycket att åka som au pair till USA efter att jag tagit studenten. Men självklart har jag saker jag funderar över... Hur är det egentligen att vara borta från sin familj och veta att de ? Känner du att din värdfamilj fungerar som ett substitut för dem eller räcker det med stödet du får från de människor du lärt känna? Sen är det dessutom så att jag är EXTREMT flygrädd, jag vill ju självklart inte att en flygresa ska hindra mig men jag måste ändå fråga - hur var flygresan dit?

Hoppas att du har det jättebra där borta på andra sidan havet! Kram Hanna

2012-03-02 @ 21:58:25
Postat av: alexandra

Jätte fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-04 @ 00:13:10
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Detta kanske är den mest opassande frågan man kan ställa till en au pair haha, men måste man verkligen älska barn för att kunna åka som au pair?

2012-03-04 @ 01:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0