Restaurangbesök och mer regn

Tänkte börja med att skriva att det fortfarande öser ner regn här, men det är ju tråkigt så ja byter samtalsämne. Idag hade vi 7 års kalas för S. Roligt men jag blev helt slut efteråt, blev rätt spontant att jag och Emelie åkte till Palo Alto där vi åt middag på Cheesecake Factory med ett gäng svenskor. Sallad, cola och trevligt sällskap. Imorgon ska jag upp rätt tidigt för att åka till Elin i Los Gatos. Vi ska nog spaa oss lite och mest chilla, ska se hur hon bor också ska bli kul. Sen sover ja där och vi åker till Gilroy på Söndag med Malin, Johanna och Therese. Kommer nog bli en toppen helg :D Men nu är klockan mycket så jag ska sova, godnatt USA, godmorgon Sverige!
Malins bild på mig och Elin för några helger sedan i SF

Kommentarer
Postat av: lovisa

hej! hittade din blogg på sts. jag tar studenten i sommar och funderar på att åka som au pair till usa ett år, men har lite funderingar. är du nöjd med ditt val? får man någon chans att välja sin familj, ungefär vilken del av usa de bor i osv? hur har du gjort för att träffa vänner där, andra au pairer osv? hoppas du vill svara och inte tycker jag besvärar för mycket :) tack.

2012-03-18 @ 10:28:06
URL: http://lovisaloves.blogg.se/
Postat av: lovisa

kom på en fråga till. hur mycket erfarenhet hade du av barn innan och på vilket sätt?

2012-03-18 @ 10:29:25
URL: http://lovisaloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0