Shoppinghelg

Åkte som sagt med tåget till San Jose där Elin hämtade upp mig i lördags morgon. Vi åkte vidare till ett stort shoppingmal där vi drömde oss bort i timmar. Hade ju egentligen tänkt att ta en behndling på spa, men tiden rann iväg så fort så vi glömde totalt bort det. Köpte egentligen inte så mycket då vi sparade oss inför Gilroy idag. Efter måånga timmar i shoppingcentret åkte vi vidare till Los Gatos, staden där Elin bor där vi strosade runt och kollade på alla fulla, grönklädda människor. Det var ju nämligen St. Patrick's day igår och bär man inte grönt får folk lov att nypa en, och folk ser alla högtider här som en anledning att festa. Vi tog en kaffe på Starbuck's innan vi mötte upp Elins värdföräldrar och värdbarn för att äta på en mysig restaurang i Los Gatos, trevligt! Eftersom vi inte hann med att spa'a på dagen hade vi lite hemma spa med ansiktsmask och scrub, bra det också. Imorse gick vi upp relativt tidigt för att åka ner till Los Gatos downtown, vi köpte frukost och blev upphämtade av Malin, Therese och Johanna för att åka vidare mot Gilroy. Väl där så gick det utför, igen. Köpte saker både till mig själv och min ena bror som jag fått beställning utav, så ska skicka hem två plagg imorgon. Vad jag köpte får ni se imorgon, för nu blir det Big Brother och sen sova. Är sjukt trött efter en busy shoppinghelg, man blir trött av att spendera pengar, haha!
Min helg via Instagram ( @matilove )

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej, jag har en fråga:)

Jag tycker att de flesta gånger du visat vad du varit och shoppat så har det varit märkeskläder. Är det inte dyrt med tanke på Att lönen man får är ganska låg? Får du extra pengar av din värdfamilj eller skickar din familj i Sverige dig pengar?:) Jag vet att din ekonomi kan vara privat men ville i alla fall fråga:) För hur har du råd med allt??:D

2012-03-19 @ 07:27:43
Postat av: Erika

Hejhej, vill bara säga att du har en riktigt toppen blogg!! Jag ska själv åka iväg som Aupair i början av sommaren. Vet att du inte har en frågestund men jag undrar om du har några tips, och så har jag tänkt mycket på packningen, hur tänkte du? Hur såg din packlista ut om du kommer ihåg. Tack på förhand och fortsätt att blogga!!

2012-03-20 @ 16:05:00
URL: http://erikaslifebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0