Half Moon Bay

I fredags var det jobb hela dagen för att sen vara ledig resten av helgen, så skönt att jag har fått börja jobba mer på det sättet så jag kan göra mer på helgen. Dock blev det så oplanerat denna helgen så blev bara lite shopping på Hillsdale på lördagen. I går åkte jag med Malin, Marie och Amalie till Half moon bay för en heldag. Började med lunch i deras downtown för att åka vidare till stranden. Både jag och Malin hade med oss våra kameror, så kolla hennes blogg HÄR för fler bilder :) Var kvar ända till solnedgången, var hur fint som helst där verkligen. Att ligga på stranden i november är ju inte heller helt fel. 
Vattnet var liiite för kallt, men vad gör man inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0