Happy Halloween

Idag är det Halloween, vilket inte går att missa då man är i USA direkt. Husen är pyntade, barnen utklädda i skolan och godis överallt! För mig fick firandet i lördags räcka, då var jag nere i Los Gatos hos Amalie med Malin och Elin för att sedan gå ut på en maskeradfest i Campell. Var riktigt häftigt att alla verkligen var utklädda, även vi såklart. Hade en jätterolig helg i alla fall som avslutades med lite shopping (eller inte...) på stanford och sedan köttbullar på IKEA. Nämde jag att de fått in julmust? yeey!
 
Hade tyvärr inte med mig min kamera så två Instabilder plus ett par snodda från Malin är det enda jag kan dela med mig av. 
Jag & Amalie som tyska ölflickor, Elin som pirat och Malin som rödluvan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0