‎"Your return flight home has been booked..."

Yes, som rubriken lyder har nu mitt plan hem blivit bokat... Ja, vad ska man säga? Det är med både glädje och sorg jag i januari lämnar älskade Kalifornien. Innan jag åker den 24e Januari ska jag ut och resa lite vilket jag nog glömt att berätta? En vecka på Hawaii ön Maui med Clara för att sedan åka vidare knappt en vecka till Cecilia i NY. Har lite smått ångerst inför hur jag ska få hem allt jag köpt också, men det löser väl sig? Kommer sakna så mycket här i Cali, även dagar som dessa då man kan sitta inne och höra regnet smattra mot rutan för en gångs skull, men framför allt alla roliga helger med alla nya vänner man fått här. Men än är det ett tag kvar, har satt in en nedräknare i menyn på bloggen så alla kan ha koll. Så länge ska jag försöka njuta så mycket som möjligt av tiden som är kvar för att sedan ta mig an nya saker hemma i Sverige. Två månader to go. 
Solnedgång i underbara Half Moon Bay i söndags, photocred Malin

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du valde alltså inte att förlänga ditt år? Vad händer ifall man förlänger och stannar i USA i två år? Är det då man måste vara hemma ett år innan man får komma tillbaka?

Jättebra blogg och perfekt att kolla bak i arkivet för att veta lite om det jag ska göra efter studenten till sommaren :)

2012-11-10 @ 14:12:30
Postat av: mamma

Hur vore det med en liten uppdatering kanske!!!

2012-11-15 @ 17:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0