Last weekend

Förra helgen var jag och såg The Hunger games - Catching Fire, hade inga direkta förhoppningar men den var grymt bra. Har även fått köpt de flesta julklapparna för i år och trängts bland miljoner turister. Det är galet vad mycket turister det är här i London nu i december, att ens komma på tanken att röra sig runt Oxford St, Parlamentet och massa andra platser just nu kommer göra dig galen. Trots det åkte jag för lite shopping i centrum förra helgen, ingen bra idé.. Fick mig dock en mysig lunch med Moa och Susanna, så blev en bra lördag ändå. 
 
Har även hängt på gymmet med Neftaly några gånger, gillar gymmet jag börjat på, tur är väl det, för det kostar...
Här är lite iaf lite bilder från förra lördagen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0