London life

 
 
 
Lite såhär har mitt liv sett ut sedan min Londonflytt för snart två månader sedan. Nyast överst - äldst på ett ungefär. 
 
Kan inte annat än att säga att jag älskar London, det är en helt fantastisk stad och finns så sjukt mycket att göra. Har träffat massa nya männsikor och bloggat väldigt (väldigt!) dåligt. Vad har jag mer gjort då? 
Shoppat på alla möjliga ställen, varit på flera afternoon tea, druckit massa vin, hängt i massa parker (framförallt med barnen, som förövrigt är underbara!), haft Sannah (!!) på besök, gått på Skavlan inspelning med John Mayer, varit på konsert och firat Halloween med Neftaly. Massa mer också såklart men det är väl några highlights. 
 
Later. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0