Min sista dag som tonåring

Vaknade vid halv sju idag igen, vilket jag gjort om inte ännu tidigare resten av veckan som gått. På ett sätt är det väl skönt. Eftersom jag ska jobba om en stund hade jag inte så mycket tid ledigt idag, men tillräckligt för att åka till Hillsdale shopping mall och spendera oväntat mycket pengar. Gick loss på rätt mycket, haha, men bara nödvändiga saker såklart ;) Ska visa er i ett annat inlägg vad jag köpte, eller så får ni vänta tills jag har det på mig, just wait and see. 
 
Annars då, min sista dag som tonåring idag, sen är jag förlorad i vuxenvärlden för gott. Äh, just det ja, i USA är man inte helt vuxen förrän man är 21, så hehe. Ska få tårta av min värdfamilj till frukost imorgon, yeeeyy! Sen efter det bär det av in till San Francisco för lite gott häng. Hoppas alla har en bra helg med fint väder och allt man nu vill ha. Nu, back to work. 
 
Men först lite Instagram bilder till er -
Gjorde svenska köttbullar häromdagen, sjuukt gott! - Mys med Curley - Grönt te - min shopping idag, ooops...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0