28/04/12

Solen skiner på oss de flesta dagarna och inget speciellt har hänt. Har jobbar rätt mycket hela veckan så ska bli skönt att vara helledig imorgon. Igår när jag jobbade tog jag och min vm barnen, först släppte vi av Z hos en kompis och så åkte vi vidare till deras country club där det finns gym, barer och framförallt pooler! Min vm skulle träna så jag och S bytte om till badkläder och hoppade i poolen där vi spenderade de närmsta 1,5h. När vi var klara duschade vi och gick sedan och mötte upp min vm som hämtat Z och så åt vi middag i Cafet där. Kvällen blev lugn med jobb för mig och sedan var jag för trött för att göra något. Idag började jag inte jobba förrän vid 3pm men fanns inte så mycket som ja orkade hitta på så blev sovmorgon och sedan Skype med Hannah i två timmar och en liten promenad. Sen så jobbade jag tills nu och snart kommer Emy hit så ska vi fixa lite saker. Imorgon ska jag åka med några tjejer upp till Napa Valley, ska bli toppenväder så blir nog super! :) Ni får tyvärr inga bilder då det inte finsn några, så håll ut, efter imorgon blir det nog några :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0