090812

Råkade somna vid halv sju igår, är uppenbarligen inte inne i tidzoonen ännu. Jag tycker det är mycket svårare att ställa om sig nu från öst till väst än tvärtom så kämpar för att hålla mig upp på kvällarna (lyckades inte så bra igår då...). Sen jag kom tillbaka från Egypten har jag inte gjort jättemycket tror jag, haha, snurrig. Men mötte iaf upp Elin inne i San Francisco i Söndags och jag fick shoppat två par nya skor, ett par UGG och ett par ballerinor som ni ska få se senare. I måndags träffade jag en tjej som bor  rätt nära mig som flyttade hit precis när jag åkte till Egypten. Så vi tog en fika och snackade allmänt om au pairandet. I tisdags fick jag börja jobba igen då värdfamiljen kom hem på måndag kväll. Efter jobbet gick jag ner till downtown och träffade Hannah en stund, trevligt. Igår hände inte så mycket, jobbade till fyra typ, sen tänkte jag att jag skulle gå ut på en promenad, men somnade istället och när ja vaknade var det mörkt... fail. Idag ska jag jobba 8-19, hjälp! Ska iaf försöka underhålla mig själv genom att göra svenska köttbullar för första gången till min värdfamilj. Till helgen blir det mer jobb fast är ledig söndag, fyller år då, 20, vilket kommer vara så sjukt onödigt att fylla här, menmen. 
 
Jag och min värdmamma började även med en detox igår, så nu blir det gröna drinkar, inget kaffe, massa vatten och så i några dagar. Får ser hur det går :) Kolla även in storleken på jordnötssmörsburken? 2,27kg! 
Ni får ha det så bra sålänge så hörs vi nog snart igen

Kommentarer
Postat av: Anna

Gröna drinkar? Hur gör man när man "detoxar"? JAg skulle också vilja testa det :)

2012-08-09 @ 17:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0