In a place far far away

Igår kväll blev det middag med ett gäng goa svenska tjejer på en thai restaurang och efterrätt på ett lite mer fancy ställe, trevligt och gott avslut på en vanlig jobbvecka. Vid 11 tiden imorse satte jag mig längst bak i min värdfamiljs stora bil för att stanna där i dryga 5 timmar nästan hela vägen upp till Oregon till en mysig stuga de har här. Jag fick master bedroom då föräldrarna ville ha sitt sovrum nära barnen, sweeet! Detta rummet är större än det jag har i San Carlos och med större garderob och egen terass. Så jag ska nog överleva här trots att det annars bara är snö och träd runt omkring oss. Men det kan vara skönt att komma bort från alla avgaser och stress i vardagen och vila själen lite trots att man ska passa två energiska barn. Men skönt för dem också att komma upp hit och kunna leka mer fritt. Imorgon blir det upp tidigt så ska jag och min värdmamma ta med barnen till skidskola här i närheten, kul!
Min goda efterrätt igår - Emelie - Snötäckta berg i norra California - Just nu!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, vad jag blir avis! Vill också till USA! Har varit där en gång på en stor resa då jag reste runt om i landet till bland annat Los Angeles, Las Vegas och San Fransisco. SÅ KUL!!!

2012-02-19 @ 10:28:11
URL: http://franberg.blogg.se/
Postat av: Hedda

tack så mycket för tipsen!! Jag är riktigt taggad :)

2012-02-19 @ 14:06:53
URL: http://heddow.blogspot.com
Postat av: LIENE

Åh, det ser så gott ut!

2012-02-19 @ 20:22:20
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0