Swedish meatballs and Frozen Yougurt

Åkte som sagt i väg med min värmamma och barnen förut till IKEA. Åt lunch där och kollade runt lite. Min vm köpte lite småsaker och betalade allt jag ville ha från matdelen, så snällt! Vad det blev där får ni se snart :)
Sen så släppte min vm av min i San Carlos downtown där jag mötte upp Hannah för lite frozen yougurt och allmänt chill. Tog en sväng i SC med, fanns en del affärer i downtown jag inte varit i så det var trevligt. Nu ska jag ta mig en powernap innan jag börjar jobba igen. CIAO!

Kommentarer
Postat av: HEY

GET OUT! Jisses vad gosig blogg, härliga bilder och ååhh. Hur har du det därborta? Jag har varit i USA fem gånger med familjen varaav senast i höstast/California. Denna bloggen plockar jag till favvisar, PUSS!

2012-02-16 @ 12:51:08
URL: http://josefinhey.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det du på bilden eller din värdmamma? :)

2012-02-18 @ 17:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0