Efterlängtad värme

Idag blev det mer ledighet än vad som var tänkt på dagen, ut fort och sola! Kunde sitta i shorts och tunt linne, så bikini hade säkert funkat med. Gjorde mig en jättegod mochacappuchino som jag tog med mig ut och njöt av i solen. Tror det blev ca 23-24°C och i lä på baksidan var det riktigt gott. Nu på eftermiddagen följe jag med på en playdate med barnen, där den familjens au pair var, trevligt att träffa andra au pairer i jobbsammanhang med, denna tjejen är ifrån Mexico.
Här har ni även Curley - Familjens väldigt håriga hund som håller mig sällskap ibland :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hunden är ju jättesöt, kan inte den gå med dig ut på promenader?

2012-01-26 @ 17:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0