First day in San Carlos

Nu har jag åkt med till barnens skolor, deras gamla au pair visat mig runt lite, varit på Starbucks två gånger och så :) Det är varmt här och VÄLDIGT backigt. Jag gillart! Har varit och handlat lite med, typ schampo, balsam och lotion, kul va? Snart kommer värdmamman och Z hem, så får se vad det blir att göra idag :) Tror att jag ska göra som Tina gör (deras nuvarande au pair) och typ "följa henne". Nu är jag på mitt rum och chillar innan det kommer hem bara. Skriver nog mer sedan :)
Utsikten från min fönster igår kväll, fin teckning från barnen, balonger och utsikten imorse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va gulligt! Är det Maddi du kallas?

2012-01-13 @ 23:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0