Winter for sure

Idag är det kallt och regning, känns nästan som man är i Sverige igen, men bara nästan. Tror det ska bli bättre väder till veckan, hoppas det, vill inte gå ut och promenera i detta vädret direkt, så det får vara för idag. Ska jobba ikväll, eller ja mellan 3-9PM, antagligen gör jag inget efter det heller. Försöker komma in i allt här nu innan jag drar ifrån huset för mycket.
Annars så känns allt bra, varit här i drygt en vecka nu. I början var det lite tufft, svårt att komma in i en ny familj bara sådär men tycker det ändå har funkat realtivt bra. På Söndag ska jag nog in till San Francisco med Elin och Clara som jag inte träffat sen kursen nu, ska bli roligt att se dem igen och höra lite om deras familijer och så :)
Men nu ska jag fixa lite här innan jag börjar jobba!
Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0