Off to the mediterranean sea

Imorgonbitti ska jag min värdmamma och barnen åka upp till norra kusten i Egypten där vi först ska bo hos barnens kusiner i två nätter för att sedan bli upphämtade av min vp för att åka till deras kompisars hus som vi ska långa för fem nätter. Ska bli skönt att få lite sista solsemester innan jag åker tillbaka till USA om 10 (TIO!) dagar. Annars har det inte hänt så mycket nu under veckan i Kairo, skulle varit ut och ridigt idag, men Z blev sjuk så fick stanna hemma med honom och spela spel. Denna gången ska jag inte glömma mina böcker och tidningar som jag gjorde när vi va i El Gouna... Hoppas på lite WiFi någonstans, men vet inte alls om det finns så om ja inte bloggar på en vecka vet ni varför. Min värdmamma sa att det är jättefint däruppe, men privat kritvit sandstrand och turkost vatten, så mina förväntningar är höga, haha. 
 
Här är ett par bilder från när jag var uppe på taket igår, var rätt mycket träd och höga hus så fick inga jättebra bilder, men här ser ni iaf lite hur det ser ut runt där vi bor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0