Sharm el Sheikh

Yes, i Sharm el Sheikh har jag varit mellan torsdag tills idag -måndag. Vi har bott på ett mysigt hotell precis vid röda havet med fin strand precis vid korallrev med massor med fina fiskar precis vid strandkanten som man annars bara ser i ett akvarium. Röda havet var superfint och riktigt fint att bada där bland alla fiskar och allt. Det har varit väldigt varmt vilket kanske inte var så otippat plus att mitt ena värdbarn blev sjukden lille stackaren. Så vi var inne så gott som hela gårdagen vilket egentligen inte gjorde så mycket. Sol får jag tillräckligt med ändå. På onsdag åker vi till Gouna som är ett annat ställe vid röda havet där vi ska stanna i drygt två veckor. Mitt hår har redan blivit synbart blondare även fast mitt ansikte fortfarande är rätt vitt... Haha. Men blir nästan aldrig brun i ansiktet utan mest benen och ryggen typ, nice bränna?! Har inte varit direkt flitig med kameran under denna resan tyvärr men tagit några bilder med iphonen som ni ska få se samt några fler från kameran. Har haft halvpension på hotellet så har ätit kanske lite för mycket både till frukost och middag men vad gör det om hundra år? haha :)

 

Kommentarer
Postat av: Jessica

hur länge ska du stanna i Egypten?:))

2012-07-03 @ 02:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0