Flashbacks

Eftersom det inte händer allt för mycket in i mellan här så tänkte jag publicera lite mera i kategorin Flashbacks. Tänkte köra lite med att visa bilder som togs för ganska exakt ett år sedan. Jag har väldigt mycket bilder i min iPhoto så finns en del att visa, hoppas ni gillar det, jag själv tycket det är så tråkigt med bildtomma bloggar. Så då ska vi börja, vart var jag för exakt ett år sedan? Jo, jag och en kompis, John, åkte ner och hälsade på våran Maja som flyttade till Schweiz för några år sedan. Hon bor i en mysig liten stad som heter Basel, det var en tiktigt varm helg vi prickade in och det var riktigt kul!  Läs Majas blogg HÄR. Hoppas ni gillar bilderna, jag själv får bara härliga minnen av den lilla resan :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejhej!

Gillar verkligen din blogg och du tar jättebra och fina bilder! :)

Jag undrar några siker, i ditt senaste FAQ inlägg skrev du att du ska till Egypten, åker du med din värdfamilj eller kompisar som du träffat i USA eller från Sverige? Om nån av dina kompisar skulle komma och hälsa på dig i USA får den bo hos dig då? Har du någon tid då du måste vara hemma på kvällarna? :D

2012-04-01 @ 12:54:25
Postat av: Maja

är du naken matilda? ;) hahaha. miss you! PUSS

2012-04-01 @ 14:13:40
URL: http://majaelsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0