070512

Mitt minsta värdbarn var ledig från skolan idag så jag fick jobba mellan 06.30-12.30, helt okej. För värmen var kvar även idag så direkt när jag slutade kom Hannah och hämtade upp mig så åkte vi till en pool en bit härifrån. Där spenderade vi nog 3 timmar innan en sväng till Target för att köpa lite smått och en Frappe för halva priset, helt ok! Hem till Hannah en sväng för att sedan åka med Emelie och Emma till Stanford Shoppingcenter. Ingen shopping för mig dock, måste hålla i mina slantar! Men middag på Fresh Choice där man betalar ca 10 dollar och får äta hur mycket man vill av allt, och det finns olika sallader, soppor, pizza och massa goda kakor och glass. Man blev mätt, men vill nog inte veta hur många kalorier man stoppade i sig... Haha, nej men det var gott och en bra dag överlag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0