4 månader / 120 dagar

Onsdag och solen skiner varmt ute, idag var det 4 månader sedan jag lämnade kalla Sverige bakom mig för att börja mitt år som au pair i USA. Det är 120 dagar, låter som en ganska kort tid? Men är en tredjedel av mitt år vilket jag ändå måste säga gått väldigt fort. Det är så mycket som händer/ska hända nu också så snart har jag väl ett halvår borta från Sverige utan att ens hinna blinka. För om 9 dagar åker jag och Emy till Seattle, oj, har jag missat att säga det? Ni som varit uppmärksamma har kunnat se det i min sidomeny ett tag där jag har några olika räknare, men till Seattle ska vi i alla fall! Ska blir superkul och vi ska vara sådär jätteturistiga som bara vi kan, haha. Bara lite drygt två veckor efter Seattle kommer mina bröder och en kompis till dem hit för att hälsa på/resa vilket ska bli jätteroligt det också. Ska följa med dem i några dagar. Sen så veckan efter det så åker jag till Egypten i en väldans massa veckor. Så har en massa inplanerat nu, har mer saker jag vill göra, men pengarna ska räcka till också så det gäller att jag prioriterar rätt nu :) Men det är roligt och så mycket nya saker som man får se som man aldrig skulle fått se annars, det är så kul! Lär vara mitt mest händelserika år i mitt liv hittills! Jag var hemma hos Emelie igår kväll, fick snott några av hennes bilder från San Francisco i Söndags, så här får ni ett par.
Sanna och Jag - Emy, Sanna, Emelie och Jag

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad ska du göra i egypten? :)

2012-05-09 @ 18:59:41
Postat av: ellen

älskar din blogg!! så otroligt rolig att läsa!

en fråga, vem ska du åka med till egypten ? familjen? isf är det något dom betalat eller ? :)

fortsätt blogga!!

2012-05-09 @ 19:44:38
Postat av: Linda

Vad ska du göra i egypten så länge?

2012-05-09 @ 19:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0