Half Moon Bay

Lördag och jag jobbade mellan sju och tolv. Körde barnen till deras träning och kollade på dem i två timmar, sen snabbt hem och byta om för att åka med Emy och Danielle till Half moon bay. Stranden ligger knappt 30 minuter härifrån, så tror ni inte vi blir besvikna när vi åker från ett 27 gradigt San Carlos med klarblå himmel till ett jättedimmigt Half moon bay och ca 17 grader? Jaja, ner på stranden en stund ändå när vi ändå var där. Det är typiskt för San Francisco att det är så foggy längst kusten och ibland ser man knappt något bara några meter bort. Vi blev inte så långvariga så hem igen och jag slappade lite och gjorde mig i ordning för att åka till Elin i Los Gatos. Så traskade ner till tåget och var framme i San Jose vid åttatiden där Elin hämtade mig. Vi åkte till LG downtown och åt en god middag på ett pastaställe. Hem och tjöta några timmar innan sängen för att gå upp relativt tidigt dagen efter. Bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fina Mati <3

2012-05-23 @ 18:45:05
URL: http://ceciliajacobson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0