Mängder med mat & Seattle snack

Vardag, men redan onsdag och eftersom jag bara har en fyradagars jobbvecka så är det sista imorgon, yeey! För på Fredag förmiddag åker jag och Emy till Seattle. Ska bli riktigt kul att komma iväg och se lite nytt, kanske blir lite shopping med? Kameran ska laddas så vi kan göra många photoshoots så ni får mängder med bilder. Dock kommer varken jag eller Emy ta med oss dator, så ni får ha tålamåd tills Måndag. Kanske kan bli någon mobiluppdatering om jag hittar ett Wifi nät någonstans. Sen så ska jag försöka uppdatera min Instagram också. Men åker ju inte föränn på Fredag morgon så hinner göra i alla fall ett inlägg till. Här får ni som inte har Insta se lite bilder från det senaste dagarna.
Elin på restaurangen i Lördags - Min goda pasta med tomat/basilikasås - Favoritlunchen igår, avocadosallad och tomatäggröra - Bakade en sockerkaks dalahäst igår, lite för kompakt, men visst är den söt?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Jag ska åka som au pair i slutet av augusti och är mitt uppe i matchningsprocessen. Just nu har jag två matcher i Burlingame som vad jag har förstått ligger ganska nära där du bor :) hur trivs du i området och finns det många au pairer runt omkring? :)

2012-05-16 @ 20:29:32
Postat av: Lina

Hej, jag funderar faktiskt på om jag ska åka ut som au pair i USA. Men jag ville bara kolla med någon som redan är au pair där om det är något man borde göra. Verkar ju så roligt att bo i USA i ett år och få se så mycket nya och roliga saker. Vad tycker du? /Lina

2012-05-17 @ 00:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0