San Francisco

Söndag betydde helledig dag för mig och många andra au pairer. Perfekt för en heldag inne i San Francisco kände vi. Så jag Emelie och Emy åkte in vid 11 tiden och gjorde lite ärenden inne i downtown innan vi mötte upp Sanna och Melly. Vi köpte med oss dryck, Frappuchino i mitt fall, och satte oss vid Union Square en stund i värmen. För ja, det var riktigt varmt inne i SF idag, det brukar ändå vara ganska många grader kallare bara man kommer in till City här ifrån San Carlos. Men idag var det riktigt skönt inne även i stan, kanske lite för varmt i San Carlos under dagen då vilket var skönt att slippa. Jag gjorde inte direkt slut på så mycket pengar idag, gled mest runt och drömde mig bort, det enda ja spenderade pengar på var mat och resan fram och tillbaka lixom, duktigt!När vi åkte hem vid sex-sjutiden följde jag med Emelie hem i några timmar, skönt att bara slappa i hennes hus. En bra dag helt enkelt, inte överdrivet många bilder från min sida dock, men så länge det är några är det väl bra? Ska bli bättre, lovar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

I really like your t-shirt. Where did you buy it? :)

2012-05-07 @ 21:12:57
Postat av: anna-karin

men gud vad fin du är! gillar verkligen din blogg...

fina bilder osv osv. keep it up!!! ska själv åka iväg som au-pair till hösten och drömmer mig bort genom din blogg sålänge haha. Kram

2012-05-08 @ 13:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0