Utanför mitt fönster

Medan Sverige får snö och minusgrader har vi fått hit regnet, det regnar och regnar och regnar just nu. Ska fortsätta ändå tills måndag så bara att vänja sig. Har fått köpt massar av sakerna som jag ska innan jag ska hem nu det sista, är väl egentligen bara en till resväska och eventuellt en klocka som jag har kvar. Att spara pengar har väl gått sådär, hoppas på att överleva, eller ja, nu är det väl inget problem, blir värre på resemånaden... Jobbar nu i helgen, främst i början sen är jag off från lördag på dagen. Blir eventuellt San Francisco och svensk julmarknad imorgon. Men får se, om det regnar är det kanske inte så kul. 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag önskar att du kunde svara på detta i ett inlägg. Min fråga är, hur känner du "vännerna" som du umgås med? är dom också au pairer? eller är det gamla vänner från sverige? hehe kanske liten puckad fråga men är väldigt intresserad att veta hur man lär känna vänner där. Jag är livrädd att bli ensam om jag åker..

2012-12-01 @ 11:45:04
Postat av: Anonym

Jättefin blogg iallafall :)

2012-12-01 @ 12:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0