220912

En vanlig jobbvecka har passerat och kan väl inte påstå att jag gjort något jätteintressant. Förra helgen var jag inne i SF på söndagen efter jag ätit hejdå-frukost med mamma och pappa. Imorgon blir det SF igen, men Elin, Emy och Malin ska jag se på en baseball match, yeey! Har inte en blekaste aning om hur det fungerar men det ska bli kul ändå, haha. Skrev även in mig på en klass i onsdags också, så nu blir det engelska som andraspåk  ett par gånger i veckan för att skrapa ihop de där dryga poängen man måste läsa. Ångrar så sjukt mycket att jag inte började lite tidigare, måste vara klart typ snaart. Aja, det löser sig, haha! Nu ska jag sova, seeyah!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ahh, sjukt fin bild!!

2012-09-23 @ 10:27:40
URL: http://SofiaEnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0