San Francisco Giants

I söndags mötte jag upp Elin på ett tåg in till SF, gjorde lite shopping innan vi begav oss till AT&T Park där San Francisco Gianst skulle möta San Diego Padres i Baseball. Vi mötte upp Malin och Emy innan vi begav oss in och fick sitta högt uppe i arenan. Min första match någonsin och jag fatta ingenting, det var ganska långtråkigt om jag ska vara ärlig, så jag och Elin drog och shoppa lite mera innan vi åkte hem, haha. Jag fick köpt mig en väska när jag bara skulle in och kolla på Tory Burch, ooops som jag brukar säga, haha. Men kan inte hjälpa det, den kändes så rätt! Tänkte visa den lite senare i ett inlägg :)
Här är lite Instagrambilder från min och @carlsonelin från matchen
Jag och Elin i våra snygga kepsar - Malin och Emy är taggade - AT&T Park med utsikt över SF Bay - Min nya grymma keps
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0